Popis aktivit: Úvod do programování převážně pomocí jazyka Logo.

PROGRAMOVÁNÍ - Logo
garant: M.Šimák
     
úroveň: téma - úkol kredity
L1 Kreslení 1
  Vytvoř program, který nakreslí čtverec.  
     
L2 Kreslení 1
  Vytvoř program, který nakreslí klikatou čáru stylu hradby (čtverce) nebo pily (trojúhelníky).  
     
L3 Kreslení 2
  Vytvoř program, který nakreslí domeček nebo jiný podobný předmět, věc.  
     
L4
Kreslení
2
  Nakresli si pomocí toho, co už znáš, nějaký svůj obrázek.
 
     
L5
Výpočty 3
  Nauč se zadávat a zpracovávat základní výpočty, vkládání hodnot a výpis výsledků (sčítání, odčítání, násobení a dělení).  
  Nejprve vytvoř program, který spočítá předem zadané hodnoty.   
  Pak teprve vytvoř program, do kterého uživatel hodnoty zadá a program z nich vypočítá a zobrazí výsledky.  
     
L6
Kreslení výpočtem
3
  Vytvoř program, který nakreslí rovnoramenný trojúhelník a víceúhelník podle uživatelem vloženého počtu úhlů.   
  Program z vložené hodnoty vypočítá, jak bude obrazec kreslit a nakreslí ho.  
     
L7 Kreslení výpočtem
3
  Nakresli výpočtem kružnici nebo jiný složitěji spočítaný obrazec.  
     
L8 Grafy 5
  Vytvoř program, který nakreslí graf dvou hodnot, dvou čísel, například uživatel zadá 2 čísla a počítač nakreslí graf jako 2 sloupce.  
     
L9 Vlastní projekt 5
  Vytvoř program - jednoduchý vlastní projekt. Vysvětli jeho funkci.  
     
L10 Vlastní projekt 8
  Vytvoř program - složitý projekt využívající více funkcí programovacího jazyka.